Yorumlar

Yorumcunun diğer ziyaretçilerinin değerlendirmelerini görün.

5.0

2706

Puanlama

28

Puanlama

6

Puanlama

2

Puanlama

2

Puanlama

G** K**

çok çok iyi, çıkıyor birde. birkaç defadır geliyorum çok memnunum 😇😇

6/27/2026

S** S**

waoowww diyorum ilk kez geldim cok iyiydi💖💯🌸💝

6/27/2026

K** I**

Siz de iyi ki varsınız Çiçek Hanım. Ve ben iyi ki sizi tanımışım çok teşekkür ediyorum tekrardan. Danişmanlığınız zaten harika ama onun yanında gösterdiğiniz dostluk da cabası.Ćok ćok saģolun...💜💜💜💜💜

6/27/2026