Yorumcunun diğer ziyaretçilerinin değerlendirmelerini görün.
5.0
1682
Puanlama
32
Puanlama
8
Puanlama
3
Puanlama
11
Puanlama
E** A**
Benim övgüme hiç ihtiyacı yok. çünkü işini severek yapan yorumcum. kendisinden aldığım pozitif enerji dışında diksiyon, hitabet, yorumlama ve bunu sizin algınıza göre anlatmasını beğeniyorum. Bir iki bakımdan sonra sizinle bağ kurmasını seviyorum.
6/25/2026
A** A**
😘😘😘😘❤️❤️❤️❤️🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
6/25/2026
E** K**
Ayda Hanımcım yolunu hep beklediğim, online olunca kaçırmamak için acele ettiğim; özeniyle gerçekten danışmanlık aldığımı hissettiren, uygulamanın aydınlık yüzü 🥰✨
6/25/2026
